Regisztrációval kapcsolatos kérdések

 Hogyan tudok regisztrálni?

A webáruházunk főoldalának jobb felső sarkában lévő „Bejelentkezés/Regisztráció” funkcióra kattintva rögzítheti a regisztrációhoz szükséges adatokat.

A regisztráció során a * jelzésű szövegrészek megadása kötelezően kitöltendő részek. A regisztráció véglegesítése az Adatvédelem és Impresszum megismeréséhez, elfogadásához kötött, ugyanis annak lebonyolításához néhány személyes adat megadása szükséges. (Az Adatvédelem és Impresszum menüpont alatt tájékoztatjuk és biztosítjuk ügyfeleinket az adatok védelméről.)

A regisztrációt követően visszaigazoló/megerősítő e-mailt küldünk a Vevő által megadott email címre. Regisztrált ügyfeleink a webáruházba a „Bejelentkezés/Regisztráció” funkcióval tudnak belépni.

A vásárlás regisztrációhoz kötött?

A webáruházunkon történő vásárlás nem regisztrációhoz kötött, vendégként is vásárolhat termékskálánkból.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom a termékeket kiválasztani?

A termék kiválasztását kategóriába sorolással segítjük. A megrendelni kívánt termék kiválasztása a Kosárba helyezéssel történik. A webáruházban szereplő termékek árai bruttó árak, azok az ÁFA-t tartalmazzák, aminek mértéke 27%.

Mindegyik terméket megvásárolhatom?

A webáruházunkban a rendelkezésre álló, megvásárolható termékeket „Készleten” jelzéssel, míg a pillanatnyi termékhiányunkat „Elfogyott” jelzéssel láttuk el. Ezen jelzések raktárkészletünk változásával automatikusan módosulnak.

A termékek kiválasztása közben látható, hogy mekkora a rendelésem összértéke?

A Kosár tartalma a kurzor „Kosár” ikonra történő ráhelyezésekor megjelenő ablakban látható. Ebben az ablakban a kosárba rakott termékek árainak, szállítási költség nélküli, nettó részösszegét mutatja.

Ha nem tudom véglegesíteni megrendelésemet, elveszik a Kosár tartalma?

Amennyiben a megrendelése nem kerül(t) véglegesítésre, és a termékeket belépett, regisztrált tagként választotta ki, akkor a Kosár tartalma kilépéssel nem veszik el, újbóli belépést követően vásárlását folytathatja.

Nem regisztrált vásárlóként kiválasztott termékek nem kerülnek tárolásra.

Van minimális rendelési mennyiség?

A megrendeléseket nem kötjük sem mennyiségi, sem összegbeli feltételhez.

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan véglegesíthetem a megrendelésemet?

A termék kiválasztást követően a Kosár tartalmából a „Pénztár” funkcióra klikkelve a vásárláshoz szükséges további adatokat és a fizetési feltételeket adhatja meg. A megrendelés véglegesítéséhez az Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges. (Az Általános Szerződési Feltételek a webáruház főoldalának lábrészében, az információk menüpont alatt található.)

Kapok visszaigazolást a megrendelésről?

A megrendelés véglegesítését követően e-mailes visszaigazolást küldünk a vásárló által megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelés feladása után, az előbb említett visszaigazolás nem érkezik meg, kérjük, jelezze Vevőszolgálatunkon!

Mikor dolgozzák fel a megrendelésemet?

A megrendelés feldolgozása hétköznapokon a feladástól számított 24 órán belül, hétvégén és ünnepnapokon feladott megrendelések feldolgozása pedig a következő munkanapon történik.

Hol követhetem a megrendelésem alakulását?

Regisztrált tagok a weboldalra történő belépést követően a „Fiókom” oldal jelenik meg, ahol a „Legutóbbi rendelések” láthatóak.

A rendelés állapotai / státuszai:

„Feldolgozás alatt”: vásárló által feladott megrendelés

„Teljesítve”: a futárszolgálatnak átadott, lezárt megrendelés

„Visszamondva”: vásárló által visszamondott megrendelés

 Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok közül tudok választani?

A vásárló a megrendelni kívánt termékeket utánvétes valamint közvetlen banki átutalással fizetheti ki.

Utánvétes vásárlás menete:

A webáruház által visszaigazolt megrendelés feldolgozását követően futárszolgálattal továbbítjuk a vásárló által megadott szállítási címre a megrendelt termékeket. A csomag átvétele úgy lehetséges, hogy a futárszolgálat megbízott személyének – átvételi bizonylat kíséretében – kiegyenlíti annak értékét.

Kérjük, e bizonylatot, a számlával együtt szíveskedjék megőrizni!

Közvetlen banki átutalással történő vásárlás menete:

A vásárló a megrendelésének véglegesítését követően visszaigazoló e-mail-t kap. A vásárló ezen megerősítésként kapott e-mail-ben értesül a fizetendő összegről, a fizetési feltételekről, valamint cégünk bankszámlaszámáról, amelyre a megvásárolni kívánt termékek végösszegét kiegyenlítheti. A fizetendő végösszeg bankszámlára történő befizetését követően a már kifizetett termékeket futárszolgálattal továbbítjuk a vásárló által megadott szállítási címre.

A vásárló a termékekkel egy időben kapja meg a már kifizetett termékek számláját.

E bizonylatot szíveskedjék megőrizni!

Készpénzes vásárlás cégünknél nem lehetséges.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás költségét cégünk átvállalja abban az esetben, ha a megrendelés bruttó végösszege eléri a 25.000 Ft-ot. Amennyiben a megrendelés végösszege ezen összeg alatt van, akkor a szállítási költség a vásárlót terheli, melynek összege, bruttó 1490 Ft.

Mikor szállítják a megrendelésemet?

A megrendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanapon belül, de lehetőség szerint 24 órán belül teljesítjük a megrendelt termékek kiszállítását. A csomagok rugalmas kézbesítését futárszolgálat munkatársai végzik a vásárló által megadott szállítási címre 8-17 óráig. Szállítási címként olyan cím megadása szükséges, ahol az átvétel napján valaki tartózkodik, hogy a csomagot kézbesíteni tudják. (pl.: munkahely címének megadása)

A csomag megérkezése előtt kapok értesítést?

A vásárlót a csomag megérkezése előtti munkanapon e-mail útján értesítjük, annak kiszállításáról. Az ettől eltérő esetekben vásárlóinkat külön levélben tájékoztatjuk.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Elállhatok a vásárlástól?

A vásárló a csomag megérkezését követően 14 napon belül, elállási nyilatkozat megtételét követően elállhat a vásárlásától. A vásárlót megillető elállási jogról bővebben a weboldal láblécében található Általános Szerződési Feltételek (mutatólink, amelyre kattintva a lap megjelenik) menüpontban tájékoztatjuk.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus levél útján az alábbi címre: info@ana-naturfarm.hu .

Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Egészségügyi és higiéniai okokból csak bontatlan csomagolásban tudjuk a terméket visszavenni! Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A termék hibásan érkezett. Mit tegyek?

Ha a csomagon külső sérülés látható:

Amennyiben a csomagon bármilyen nemű sérülés látható, úgy a futárszolgálat kézbesítője köteles jegyzőkönyvet felvenni a csomagban keletkezett károkról, – amit kérjen Ön is a futártól – ezért a jegyzőkönyv nélküli tartalomhiányért, sérülésért utólagosan felelősséget nem tudunk vállalni. Tehát a csomag tartalmát mind minőségileg, mind mennyiségileg ellenőrizni szükséges.

Amennyiben a csomag tartalmában nincsen eltérés, úgy további teendője nincsen.

Ha a termék bármilyen okból hibásan érkezett:

Amennyiben a terméken sérülést, meghibásodást lát – a sérülés okától függetlenül – kérjük, haladéktalanul jelezze részünkre az alábbi címre: info@ana-naturfarm.hu!

 Mennyi időn belül várhatom a reklamáció orvoslását?

Az e-mail beérkezését követően Vevőszolgálatunk vagy e-mail útján, vagy telefonos megkereséssel felveszi Önnel a kapcsolatot a reklamáció orvoslása miatt. A panasz beérkezését követően 3 munkanapon belül kivizsgáljuk, illetve 5 munkanapon belül intézkedünk a reklamáció orvoslásáról.

Visszaküldeném a már kiszállított termék(ek)et. Hogyan járjak el?

A megvásárolt, kiszállított termék(ek)et a visszaküldés okától függetlenül bérmentesített, tehermentesített küldeményként juttathatja vissza az alábbi címre:

AnA – Naturfarm Kft.

8474 Csabrendek,

Nyárfasor 1.

Amennyiben a fent említett információkon túl további kérdése lenne Vevőszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére 8-16:30 az alábbi telefonszámon: 06-21-2040570

Reméljük, hamarosan Önt is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük!